З 24 по 28 січня в КЗ "Токівський ліцей" проходив тиждень інформатики
План проведення тижня
Понеділок-Вівторок:
1. Створення стенду будова системного блоку
Обговорення принципу дії складових ПК з точки зору фізичних процесів./Фізика+Інформатика
2. Створення тестів з різних тем навчальних предметів./Інформатика+інші предмети
3. Доопрацювання сайту "Планети Сонячної системи", доповнення плакату посиланнями на матеріал./Інформатика+Астрономія
4. Початок створення сайту "Як легко підготуватися до ЗНО"
Середа-Четвер:
1. Перегляд навчальних мультфільмів "Правила безпечного користування Інтернет.
2. Створення малюнків "Безпечний Інтернет"
3. Зустріч з представниками поліції. Лекція "Захист даних"
4. Створення буклетів " Правила безпечного користування Глобальною мережею. Корисні поради"
П'ятниця:
1. Гра-подорож "У пошуках скарбів"
2. Оформлення стенду робіт учнів.
3. Підведення підсумків.
ФОТОЗВІТ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ТИЖНЯ ІНФОРМАТИКИ
З 17 по 21 січня в КЗ "Токівський ліцей" проходив тиждень фізики
План проведення тижня
Понеділок:
1. Привітання учнів з початком «Тижня фізики». Коротка розповідь про значення науки фізики.
2. Оголошення плану проведення Тижня фізики.
3. Перегляд фільму "Крайній рубіж телескопа Хаббл" (National Geographic) | Документальний фільм.
Крайний рубеж телескопа Хаббл (National Geographic) | Документальный фильм про телескоп Хаббл
4. Початок конкурсу розгадування ребусів та кросвордів з фізики.
Вівторок:
1. Вікторина «Цікава фізика»
2. Лекція «Вода та її властивості. Значення води у природі»
3. Конкурс «Фізика в малюнках»
4. Створення бутафорій для стенду «Тиждень з фізикою»
Середа:
1. Фізика в народних прислів’ях.
2. Підсумок конкурсів кросвордів, ребусів та малюнків
3. Презентація інтерактивного плакату «Сонячна система»
Четвер:
1. Квест-гра «Що? Де? Коли?»
2. Конкурс оповідань і казок про фізику
3. Виставка «В гостях у фізиків»
П’ятниця
1. Демонстрація дослідів «Фізична лабораторія на кухні»
2. Підведення підсумків тижня фізики. Нагородження учасників та переможців.
ФОТОЗВІТ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ТИЖНЯ ФІЗИКИ
ТЕМА РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ
на 2021 - 2022 навчальний рік
ПРОБЛЕМА ШКОЛИ: Створення в єдиному освітньому просторі закладу умов для реалізації концептуальних засад реформування середньої освіти НУШ на інноваційній основі.
ПРОБЛЕМА МО ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ Підвищення професійної компетенції вчителів природничо-математичного циклу в умовах модернізації освітнього процесу. Створення оптимальних умов для розвитку та саморозвитку особистості учня, оволодіння ним знаннями та вміннями з основних дисциплін, самостійності та елементів здоров’язберігаючих технологій в умовах сучасного соціалізуючого простору
ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ НА 2021/2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
1. Здійснення науково-методичного забезпечення освіти.
2. Забезпечення індивідуально-консультативного підходу до кожного вчителя.
3. Впровадження комп'ютерних технологій в практичну діяльність вчителів природничо-математичного циклу.
4. Підтримка науково-дослідницької роботи вчителів, інноваційних технологій.
І засідання
Тема: Педагогічні обговорення
«Організація освітнього процесу у 2021/2022 н.р.»
№ з/п | Зміст заходу | Форми проведення | Дата проведення | Відповідальні | Відмітка про вик-ня |
І засідання | 1. Аналіз роботи методичного об’єднання за 2020/2021 н.р. | Доповідь | серпень | Федоренко Т.В. | |
2. Вивчення нормативних документів про загальну і спеціальну освіту: методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у 2021/2022 н.р., лист з переліком навчальної літератури | Доповідь | Зубрицька Г.В. | |||
3. Обговорення програм, підручників, опрацювання методичних рекомендацій щодо викладання предметів природничо-математичного циклу у 2021/2022 н.р. | Доповідь | Федоренко Т.В. Зубрицька Г.В. | |||
4. Погодження календарно- тематичних планів з предметів природничо-математичного циклу. | Керівник МО | ||||
5. Затвердження графіка проведення відкритих уроків та позакласних заходів з предметів природничо-математичного циклу. | Доповідь | Зибенкова Л.М. | |||
6. Експрес-інформація про новини фахової методичної літератури. | Доповідь | кожне засідання | Ірха А.А. |
Робота між засіданнями
1. | Корекція календарних планів згідно програмних вимог | Члени МО | вересень |
2. | Робота з фаховою літературою | Члени МО | Серпень-жовтень |
3. | Продовження роботи по накопиченню матеріалів на блогах і сайтах вчителів МО | Члени МО | постійно |
ІІ засідання
Тема: Модернізація освітнього процесу шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій.
№ з/п | Зміст заходу | Форми проведення | Дата проведення | Відповідальні | Відмітка про вик-ня |
ІІ засідання | 1. Особливості організації дистанційного навчання. Аналіз форм, методів та прийомів, виведення формули ефективного навчання дистанційно. | Майстер-клас | жовтень | Федоренко Т.В. | |
2. Обговорення та затвердження завдань шкільних олімпіад з предметів природничо-математичного циклу; плану проведення предметних тижнів. | Доповідь | Зубрицька Г.В. лени МО | |||
3. Використання ігрової діяльності , як одного із засобів активізації навчально - пізнавальної діяльності учнів на уроках. | Майстер-клас | Панченко Ю.І. | |||
4. Інноваційні технології навчання у сучасній школі. | Майстер-клас | Зубрицька Г.В. Ірха А.А. | |||
5. Експрес-інформація про новини фахової методичної літератури. | Доповідь | Панченко Ю.І |
Робота між засіданнями
1 | Реєстрація учнів для участі в міжнародній грі «Геліантус» | Зубрицька Г.В. | Вересень-жовтень |
2 | Організація консультацій для учасників конкурсу «Кенгуру» та «Геліантус» | Вчителі МО | постійно |
3 | Організація консультацій для учнів, які складатимуть ДПА | Вчителі МО | постійно |
ІІІ засідання
Тема: Обмін досвідом «Інтелектуально -творчий розвиток здобувачів освіти засобами інноваційних технологій в системі компетентнісно орієнтованого навчання»
№ з/п | Зміст заходу | Форми проведення | Дата проведення | Відповідальні | Відмітка про вик-ня |
ІІІ засідання | 1. Як поєднати традиційні та сучасні методичні системи навчання математики як засоби соціалізації особистості та її творчого розвитку в сфері сучасного уроку. | Обмін досвідом. | Січень | Зибенкова Л.М. | |
2. Підсумки проведення ІІ етапу Всеукраїнських шкільних олімпіад, учнівських конкурсів. | Керівник МО. | ||||
3. Техніки зняття стресу. | Ірха А.А. | ||||
4. Експрес-інформація про новини фахової методичної літератури. | Зубрицька Г.В. | ||||
5. Майстер клас «А я роблю так» | Чергинець Н.В. |
Робота між засіданнями
Номер з/п | Питання, що розглядаються | Термін | Відповідальний | Відмітка про виконання |
1 | Про участь учнів у Всеукраїнських олімпіадах різних рівнів | За необхідності | Вчителі МО | |
2 | Організація підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання | Постійно | Вчителі МО | |
3 | Тестування | Протягом року | Вчителі МО | |
4 | Проведення предметних тижнів | Фізика ІІІ тиждень січня Інформатика ІV тиждень січня Математика ІІІ тиждень лютого | Федоренко Т.В. Федоренко Т.В. Панченко Ю.І Зибенкова Л.М. |
ІV засідання
Тема: «Модернізація освітнього процесу шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій».
№ з/п | Зміст заходу | Форми проведення | Дата проведення | Відповідальні | Відмітка про вик-ня |
ІV засідання | 1. Роль предметів природничо-математичного циклу в становленні особистості учня. | Круглий Стіл | березень | Панченко Ю.І. | |
2. Мастер-клас ,,Елементи народознавства як засіб формування компетентностей на уроках географії” | Представлення власного досвіду. | Чергинець Н.В. | |||
3. Проектна діяльність учнів на уроках природничо-математичного циклу. | Майстер-клас | Ірха А.А. | |||
4. STEM-освіта перспективи впровадження та розвитку в КЗ Токівський ліцей. | Доповідь | Федоренко Т.В. | |||
5. Майстер клас «А я роблю так» | Представлення власного досвіду. | Зибенкова Л.М. |
Робота між засіданнями
Номер з/п | Питання, що розглядаються | Термін | Відповідальний | Відмітка про виконання |
1 | Тестування | Протягом року | Вчителі МО | |
2 | Консультації та поради з питань профільного та допрофільного навчання учнів з предметів природничо-математичного циклу | Квітень-травень | Вчителі МО | |
3 | Обговорення питань та консультації з питань підготовки до ЗНО | Березень-травень | Вчителі МО |
V засідання
Тема: «Модернізація освітнього процесу шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій».
№ з/п | Зміст заходу | Форми проведення | Дата проведення | Відповідальні | Відмітка про вик-ня |
V засідання | 1. Аналіз виконання навчальних програм членами шкільного методичного об´єднання. | Круглий стіл | травень | Члени МО | |
2. Звіт вчителів МО природничо-математичного циклу з питань самоосвітньої діяльності за рік (друкування, участь у професійних конкурсах, робота з обдарованими учнями) | Доповіді | Члени МО | |||
3. Підсумки роботи шкільного методичного об´єднання за рік. | Доповідь | Керівник МО | |||
4. Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів, їх участі в олімпіадах, всеукра-їнських конкурсах. | Доповідь | Члени МО | |||
5. Вироблення рекомендацій до плану робо-ти МО природничо-математичного циклу на наступний навчальний рік. | Круглий стіл | Члени МО |
Тема роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу
"Розвиток професійної компетентності вчителів як умова підвищення якості освіти на основі принципу людиноцентризма"
Всебічний розвиток учня як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей, виховання відповідальних громадян в умовах нової української школи.
Завдання методичного об’єднання вчителів на 2019-2020 навчальний рік.
1. Здійснювати науково-методичне забезпечення освіти.
2. Забезпечення індивідуально-консультативного підходу до кожного вчителя.
3. Впровадження комп'ютерних технологій в практичну діяльність вчителів природничо-математичного циклу.
4. Підтримка науково-дослідницької роботи вчителів, інноваційних технологій.
Вивчення, узагальнення, впровадження в практику роботи досягнень науки та педагогічного досвіду
№ з/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальні | Форма реалізації |
1 | Продовжити роботу щодо запровадження інтерактивних технологій в систему роботи вчителів | Протягом року | Вчителі методичного об´єднання | Рекомендації |
2 | Заслухати на засіданні інформацію про курсову перепідготовку вчителів | Звіт | ||
3 | ???Організувати роботу консалтингової служби «Педагогічний пошук» | Вчителі методичного об´єднання | Заходи | |
4 | Проаналізувати портфоліо вчителів, які атестуються на встановлення або підтвердження вищої категорії та педагогічного звання | Березень 2020 | Вчителі, які атестовані | Презентація |
5 | Створити банк даних ППД з проблеми «Впровадження освітнього моніторингу як інформаційно-аналітичної бази щодо проектування інноваційних підходів до створення умов для всебічного розвитку особистості» | Протягом року | Вчителі методичного об´єднання | Картотека / Блог |
6 | Вивчити та узагальнити ППД вчителів, які атестуються на присвоєння педагогічного звання | Відповідно до плану | Вчителі методичного об´єднання | Узагальнений досвід. Картотека |
7 | Підготувати методичний вісник з проблеми ефективного педагогічного досвіду в школах | Травень | Методичний вісник/ блог |
План роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу на 2019-2020 навчальний рік
І засідання
Зміст заходу | Відповідальні | Посилання на матерал |
1. Про особливості організації та зміст освітнього процесу в закладах ЗСО у 2019/2020 навчальному році з предметів природничо-математичного циклу. | Романець Ірина Миколаївна | |
2. Стресменеджмент. | Федоренко Т.В. | |
3. Таймменеджмент | Гринькова А.Г. | |
4. Використання онлайн ресурсів на уроках природничо-математичного циклу. | Шишикін М.А | |
5. Ефективна підготовка учнів до ЗНО. Поради, лайфхаки. | Зубрицька Г.В. Фурман Н.А. | |
6. Експрес-інформація про новини фахової методичної літератури. | Цінько В.П. |
Зміст заходу | Відповідальні | Посилання на матеріал |
1. Сучасні технології навчання природничо-математичних дисциплін в умовах впровадження НУШ. | Шевченко Олена Анатоліївна | |
2. Сучасний погляд вчителя на реалізацію практичної складової програм із природничих дисциплін. | Діхтярь Лариса Олександрівна | |
3. Створення онлайн-ресурсів для обміну досвідом. Презентація власних блогів/сайтів. | Соколова Анна Володимирівна | |
4. Експрес-інформація про новини фахової методичної літератури. | ||
5. Майстер клас «А я роблю так» | ||
6. Творчий звіт вчителя. (по 3 вчителя за графіком) |
ІІІ засідання
Зміст заходу | Відповідальні | Посилання на матеріал |
1. Тренінг. Використання ІКТ на уроках. | Фурман Наталія Аркадіївна | |
2. Круглий стіл «Підготовка учнів до ЗНО в процесі навчання» | Чергинець Неля Володимирівна | |
3. Самоосвітня діяльність вчителя. | Шишикін Микола Анатолійович | |
4. Формування предметних компетентностей учнів під час викладання навчальних предметів на уроках природничого циклу. | Зибенкова Лідія Миколаївна | |
5. STEM-освіта напрям інтеграції предметів природничо-математичного циклу. | ||
6. Майстер клас «А я роблю так» | Шумейко Станіслав Миколайович | |
7. Творчий звіт вчителя. (по 3 вчителя за графіком) | Репілевська Лідія Іванівна Зубрицька Ганна Василівна Мартян Ірина Вікторівна |
Графік проведення семінарів
20 грудня 2019 року в Токівській ЗШ І-ІІІ ступенів.
Тема. Візуалізація як спосіб подання навчального матеріалу на уроках природничо-математичного циклу.
План проведення семінару в Токівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Грушівської сільської ради Дніпропетровської області
8.30 Ранкова зустріч
2.Sightseeng експерементаріум
3.Урок-квест з хімії в 9 класі «Основні класи неорганічних сполук» //Зубрицька Г.В., вчитель хімії та біології, спеціаліст «вищої категорії», «старший учитель»
4.Інтегрований урок-подорож з географії у 8 класі «Народні промисли» //Чергинець Н.В., вчитель географії та біології , спеціаліст «вищої категорії»
5.Урок природознавства у 3 класі //Кодріна Н.В., вчитель початкових класів, спеціаліст «другої категорії»
11.00 Lunch time
11.30 Інтелект-battle «Хто зверху?»
12.15 Підсумки
Коментарi