FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

К О Р И С Н І Р Е К О М Е Н Д А Ц І Ї ДЛЯ УЧНІВ/Files/images/rha/Ученик.jpg

Рекомендації учням підліткового віку для ефективної міжособистісної взаємодії та дистанційного навчання під час карантину

•Режим дня під час карантину має приблизно співпадати з режимом у повсякденному житті без карантину.

•Розпишіть свій час протягом дня, об’єднавши різні сфери: відпочинок, навчання, пізнання нового, фізичні заняття, час для особистої гігієни, спілкування з друзями по відео зв’язку, читання літературних джерел тощо.

•Виокремлюйте для себе на певний час у добі особистісні кордони, знаходячись постійно поруч з рідними вдома.

•Спілкуйтесь збатьками на теми, які цікаві й важливі для вас.

•Зрозумійте важливість поступового виконання навчальних завдань, без відкладання «напотім», адже потім накопичується психофізіологічне напруження, що може призводити до нервових зривів.

•Постійне знаходження в замкненому просторі з близькими людьми передбачає спільну взаємодію. Тому важливо чути й вміти допомагати один одному спокійно.

•Важливо зрозуміти власну відповідальність під час карантину і спокійно займати свій час в умовах замкненого простору без супротиву й виходу на вулицю. Це не канікули, коли можна вільно гуляти, а час відповідальності кожного в самоізоляції.

•Якщо відчувається внутрішня напруга або роздратування важливо фізично пострибати, побігати, присідати, а також можна малювати або писати про свої почуття й стан на аркуші паперу, потім порвати його та викинути у смітник.

•Говоріть збатьками про свої почуття, відчуття, думки. Висловлювання «Я-посиланням», замість «Ти» унеможливлює звинувачення один одним і допомагає бути почутим в своїй родині.

•Намагайтеся бути ближче до своїх рідних. Під час карантину кожен громадянин може стати більш об’єднаним зі своїми родинами. Спробуйте почути батьків з їх проханнями, потребами, бажаннями.

•Продумайте, які спільні ігри, спільні дії можна зробити всією сім’єю (настільні ігри, волейбол паперовим м’ячем, кидання подушками, спільне малювання без слів на одному аркуші і т.д.).

•Контролюйте час, проведений перед монітором комп’ютеру, планшету телефону. Пам’ятайте, відповідальність за ваше здоров’я на вас. Ставте будильник через годину нагадати про час відпочинку.

•Пам’ятайте, що все минає і час карантину мине. Цей час можна використати с позитивом для себе і своєї родини. Для багатьох це новий досвід, але корисний для кожної особистості.

•Будьте здорові: у здоровому тілі здоровий дух!

Усе, що хочеш пам’ятати - уявляй!Май на увазі: усе, що ти побачив, відчув, почув – уже запам’яталося.Легко пригадується тільки те, що уявив.Не думай словами – думай образами.Не картай себе за невдачі, а роби з них висновки.Фантазуй!Хвали себе навіть за незначні успіхи.Не заучуй уроків, а уявляй що-небудь цікаве, що допоможе пригадати потрібну інформацію.Прокидайся із задоволенням, уявляючи майбутні успіхи.Перед тим, як заснути, уявляй себе здоровим і щасливим.Не буває поганої пам’яті, є лише невміння її використовувати.Ставлення до себе подібне до розфарбовування – не розфарбовуй себе в чорні й тьмяні тони.

Кiлькiсть переглядiв: 145

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.